Τρίτη, Ιουλίου 11, 2006

Serifos news

Καλησπέρα σας. Ναι, δεν κάνατε λάθος. Σας γράφω από το internet cafe "Malabar" στη Σέριφο. Krotkaya ελπίζω να ξεπρασίνισες. αλήθεια, θα έρθεις φέτος;

Τρεις μέρες στη Σέρφο. 7 μποφόρ και η θάλασσα πάντα παγωμένη. Βέβαια στο ωραίο μου νησί πάντα η θάλασσα είναι μπούζι αλλά αυτό το φετινό παραπάει. Κυριακή πρωί 4 άτομα έξω από τη θάλασσα και μόνο εγώ μέσα. Σήμερα ήταν κάπως καλύτερα στα Λιβαδάκια. Ο αέρας λυσσομανάει.
Η Σέριφος για μένα είναι παράδεισος. Το νησί της απόλυτης ομορφιάς και της απόλυτης ηρεμίας.Ηδη 3 ημέρες και οι μπαταρίες μου αρχίζουν να φορτίζουν. Καλή μου διαμονή.

18 Comments:

At 09:41, Blogger jojo said...

αχ, τυχερέ!
πάντα ήθελα να είχα σπίτι σε ένα νησί!
και απ'ότι έχω ακούσει η Σέριφος είναι απο τα ομορφότερα.

τί ωραίο πράγμα οι διακοπές!
κοίτα να τις ευχαριστηθείς όσο γίνεται περισσότερο!!!

 
At 11:02, Blogger Ektwras said...

καθε νησι και ενας μυθικος / ονειρικος τοπος...

καλα να περασεις

charge your battereies as mucj as you can!

 
At 23:38, Blogger Krotkaya said...

πού να φανταστώ ότι θα ανεβάσεις και ποστ, ενώ διακοπεύεις; Αργησα, αλλά το ειδα!

Σεριφο δε νομιζω, θα ειμαι απέναντι και λίγο πιο βορεια όμως! Στη Συρο -κι αυτη απο Σ- αρχίζει!

Να περάσεις τέλεια!

 
At 14:05, Blogger Tolisbak said...

Αναμένουμε φωτογραφίες.

Καλές διακοπές!

 
At 11:29, Blogger Sailor said...

Την αγάπη μου στην πανέμορφη
Σέριφο
και να κοιτάς από τη χώρα
μήπως έρχομαι και εγώ.

πέρασα πολά καλοκαίρια στη
Σέριφο, πάντοτε έπιανα με
το τρεχαντήρι μου ταξιδεύοντας
στο αιγαίο

Καλό σου πρωινό

 
At 19:31, Blogger not the boy next door said...

Σας ευχαριστώ όλους.

Jojo έτσι και έρθεις στη Σέριφο θα κολλήσεις.

έκτωρα, tolisbak thanks

Μαρινάκι θα τα πούμε

Sailor καλώς να έρθεις. Δυστυχώς το σπίτι μου δεν είναι στη Χώρα. Αλλά πολύ κεντρικά στο Λιβάδι

 
At 13:15, Blogger Krotkaya said...

καλοπερνάμε, ναι;;; τι καλά!! πέρασα να πω καλά μπάνια! :)

 
At 18:48, Anonymous ΚΡΙΣΤΑ said...

Ax πόσο σε ζηλεύω... Πέρσι πέρασα στη Σέριφο τις καλύτερες διακοπές της ζωής μου. Καλές βουτιές στην ψιλή άμμο.

 
At 22:31, Blogger Johny said...

Που είσαι;;; Γύρισες;;;;
Αν είσαι ακόμα Σεριφο είσαι πολύ τυχερός. Οπου και να σαι , να περνάς καλά.

 
At 21:04, Blogger not the boy next door said...

Κρίστα καλή η Ψιλή Άμμος αλλά σαν τον Άγιο Σώστη τίποτα

Johny κρατήσου γυρνάω 24/8

 
At 19:23, Blogger Johny said...

Είσαι τυχερός φίλε.....1 και 1/2 μήνες σε νησί!!!! Σε ζηλεύω

 
At 12:28, Blogger Dim. Stefosis said...

Ελπίζω να περνάς όσο καλύτερα γίνεται... Η νέα διεύθυνση του SocioThoughts...

 
At 02:23, Blogger Ektwras said...

Ακομη εκει εισαι ?

 
At 14:26, Blogger michaella said...

Ε άτε ρε κουμπάρε (που λέμε και εμείς οι Κυπραίοι) επήες στην Σέριφον τζαι έμεινες σιόρ? (που λέμε πάλι εμείς οι Κυπραίοι). Αναμένουμε δυναμικό comeback!

 
At 20:15, Anonymous Ανώνυμος said...

Αχ πολύπαθο νησί Σέριφος.
Εδώ μύρισα για πρώτη φορά θαλασσινό αέρα και λυγαριά.Εδώ ένοιωσα τους πρώτους έρωτές μου.
Εφαγα χώμα ,παίζοντας αμπάριζα εκεί που τώρα καταιδρωμένοι fast food ,i-pod,in,trendy ,must ,aller-retour επισκέπτες πετάνε τα πλαστικά νερομπούκαλα και αντιηλιακά.
Χαιδεψα χελωνάκια για πάντα εξαφανισμένα κάτω απο την άσφαλτο που η αδηφάγα εξέλιξη υπαγόρευσε να ισοπεδώσει τις ποταμίσιες φωλιές τους.
Χαιρε γιά πάντα Σέριφος των παιδικών μου ονειρων ,του αλατιού στα χείλη ,των διηγήσεων του παππού γιά τον Κύκλωπα.
ΜΑΡΙΑ ΣΕΡΦΕΝΟ

 
At 19:23, Anonymous Ανώνυμος said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

 
At 12:37, Anonymous Ανώνυμος said...

I eli labeti in poytana

 
At 12:37, Anonymous Ανώνυμος said...

ke esis iste malakes

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home